Εργαστήριο Γνώσης και Αβεβαιότητας

Knowledge and Uncertainty Research Laboratory

Γ. Γιαννακάκης: AI για σχεδίαση παιχνιδιών


Η Ερευνητική Ομάδα Γνώσης και Αβεβαιότητας (ΓΑΒ LAB) συνεργάζεται με το Εργαστήριο Επικοινωνίας Ανθρώπου Μηχανής και Εικονικής Πραγματικότητας (HCI-VR LAB) για τη διοργάνωση ημερίδας με αντικείμενο τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη σχεδίαση παιχνιδιών. Σε αυτό το πλαίσιο φέρνουν στην Τρίπολη το Γιώργο Γιαννακάκη, τον κορυφαίο Έλληνα επιστήμονα του χώρου, για μια συναρπαστική ομιλία και ετοιμάζουν ένα εργαστήριο πρακτικής άσκησης. Η ημερίδα θα λάβει χώρα την Τετάρτη 20 Απριλίου 2016, στις 11:00, στους χώρους του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Η ομιλία είναι ανοιχτή για το κοινό και απευθύνεται κύρια στους προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος.


Για να έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ομιλία του κ. Γιαννακάκη όλοι οι ενδιαφερόμενοι φροντίσαμε να είναι διαθέσιμη σε ζωντανή ροή (live streaming). Την ώρα της ημερίδας θα βρείτε το σχετικό σύνδεσμο στην κορυφή της κεντρικής σελίδας στο pna.gr


Οι διοργανωτές θα εκδόσουν βεβαιώσεις τόσο για την παρακολούθηση της ομιλίας όσο και για τη συμμετοχή στο εργαστηριακό μέρος της ημερίδας. Για την έκδοση των βεβαιώσεων είναι απαραίτητη η εγγραφή, έως τις 6 το απόγευμα της Τρίτης 19 Απριλίου, με χρήση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://goo.gl/8SdwiF (Google Form).


Το εργαστηριακό μέρος θα έχει διαγωνιστική μορφή και η καλύτερη επίδοση θα βραβευτεί.


Για το εργαστηριακό μέρος της ημερίδας οι διαθέσιμες θέσεις είναι περιορισμένες οπότε θα γίνει επιλογή ανάμεσα στους φοιτητές που θα εκφράσουν την επιθυμία συμμετοχής.


Επικοινωνία
Γιάννης Μπουρλάκος, υπεύθυνος συντονισμού
jbourlak@uop.gr
Facebook.com/IoannisBourlakos


Συνοπτικό πρόγραμμα ημερίδας

11:00 Προσέλευση
  Ομιλία Γιώργου Γιαννακάκη με θέμα "Let me Entertain you! AI that Designs Games for you (Τεχνητή Νοημοσύνη που Σχεδιάζει Παιχνίδια)"
Κεντρικό αμφιθέατρο Σχολής Οικονομίας, Διοίκησης και Πληροφορικής
14:30 Εισαγωγή στο εργαστήριο από το Γιώργο Γιαννακάκη
Αίθουσα Ι4 Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
15:00 Εργαστήριο με θέμα "Δημιούργησε αλγόριθμους που δημιουργούν επίπεδα για το Super Mario Bros"
Εργαστήρια υπολογιστών Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών


Βιογραφικό κεντρικού ομιλητή

O Γιώργιος Γιαννακάκης είναι Διευθυντής του Ινστιτούτου Ψηφιακών Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας (game.edu.mt). Έλαβε διδακτορικό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου το 2005. Πριν από την ένταξή του στην ομάδα του Ινστιτούτου Ψηφιακών Παιχνιδιών, το 2012, ήταν Αναπληρωτής Καθηγητής στο IT Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης. Κάνει έρευνα στις περιοχές της τεχνητής νοημοσύνης, της υπολογιστικής δημιουργικότητας, του συναισθηματικού υπολογισμού, της τεχνολογίας παιχνιδιών, και της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Ο Καθ. Γ. Γιαννακάκης είναι ένας από τους κορυφαίους ερευνητές στην μοντελοποίηση εμπειρίας χρήστη (user experience modeling) και στη διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου (procedural content generation) για ψηφιακά παιχνίδια και έχει πρωτοπορήσει ερευνητικά στη χρήση των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης προτίμησης για τη δημιουργία στατιστικών μοντέλων εμπειρίας παίκτη που οδηγούν την αυτόματη παραγωγή εξατομικευμένου περιεχόμενου παιχνιδιού. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 180 εργασίες σε περιοδικά και συνεδρία στους προαναφερθέντες τομείς. Η έρευνά του έχει υποστηριχθεί από πολλαπλά εθνικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει εμφανίστεί σε περιοδικά όπως το Science Magazine και το New Scientist, μεταξύ άλλων.


Είναι μέλος των εκδοτικών ομάδων των περιοδικών ΙΕΕΕ Transactions on Affective Computing και IEEE Transactions on Computational Intelligence AI in Games. Τέλος έχει διατελέσει προδρεύων των πλέον σημαντικών συνεδρίων στην περιοχή της τεχνητής νοημοσύνης στα παιχνίδια (IEEE CIG 2010, FDG 2013).


Περισσότερες πληροφορίες για αυτόν θα βρείτε στο σύνδεσμο http://www.yannakakis.net